هزینه مهاجرت به کانادا

بر اساس گزارش‌های بین‌المللی، کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها با بیشترین اعتبار در جهان است و این کشور امن و مدرن، کیفیت بالای زندگی در جامعه‌ای با اقوام مختلف و با هزینه زندگی مقرون به‌صرفه به مهاجران عرضه می‌کند.

در این مقاله قصد بررسی هزینه های مهاجرت به کانادا را داریم . برای مهاجرت به کانادا علاوه بر هزینه های خرید بلیط ، معاینات پزشکی کانادا، هزینه های امرار معاش در کانادا و هزینه های وکیل مهاجرت به کانادا ضروری است با هزینه مهاجرت به کانادا از طرق مختلف  آشنا شوید.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

موسسه حقوقی مهاجرت اَپلو این مبلغ را همانند روش اکسپرس اینتری ، در اقساط دریافت می کند.

در روش مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی، توانایی فرد باید به دولت کانادا و افسر مهاجرت اثبات شود که فرد در ایران فعالیت های فرهنگی، هنری یا ورزشی انجام داده است باید کار های فراوانی روی پرونده انجام شود و اهداف مشخصی برای ادامه زندگی در کانادا مشخص گردد.

این روند، روندی پیچیده می باشد که باید توسط وکیل های متخصص و ماهر انجام شود تا تمام جوانب پرونده به درستی سنجیده شود و موفقیت در این پرونده به دست آید . به همین دلیل هزینه این نوع مهاجرت نسبت به روش مهاجرت به کانادا از طریق کار بیش تر است و بر اساس شرایط متقاضی تعیین می گردد. ما برای آشنایی با مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی مقاله ای تدوین کرده ایم برای اطلاعات بیشتر به آن مقاله مراجعه کنید.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ، به دلیل پیچیدگی ها و تنوع شرایط پرونده بسیار می تواند متغیر باشد. که بستگی به  نوع اسپانسرشیپ که آیا از طریق همسر یا فرزند یا والدین باشد دارد و نسبت به پیچیدگی های پرونده احتمال دارد هزینه وکیل مهاجرتی کمتر یا بیشتر شود.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

دفتر وکالت اپلو به هیچ عنوان اقدامی برای پناهندگی کانادا انجام نمی دهد.  وکلای حقوقی این موسسه می گویند متاسفانه بیشتر مردم ایران به دنبال پناهندگی کانادا هستند و در این بین افرادی سود جو قرار گرفته که با دریافت مبلغ زیادی به شما وعده پناهندگی کانادا می دهند. خواهشمندیم گول این افراد سودجو را نخورید. بلکه تلاش کنید تا از روش های دیگر به کانادا مهاجرت کنید.

 

موسسه حقوقی اَپلو | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا