قبل و بعد از  واریس پا در بارداری

مهین خانم از درد پا در زمان کار خانه بخصوص حین ظرفشویی و تمیز کاری شکایت داشت . به گفته ایشان، این رگها از زمان بارداری دوم روی پا ایجاد شدند و 2 سال از زمان بارداری سپری شده و ایشان در این بارداری بیش از حد انتظار وزن اضافه کردند.
دکتر اقدسی برای درمان واریس پا این بیمار ، روش لیزر واریس و فلبکتومی را انتخاب کردند.
با توجه به اهمیت زیبایی پاها در بانوان در کنار درمان رگ واریسی به منظور پیشگیری از عوارض واریس این بیمار کاندید درمان با لیزر و فلبکتومی شد. با توجه به وسعت کار، لیزر درون رگی در طی یک جلسه و سپس با فاصله 3 هفته جلسه فلبکتومی برای این خانم جوان انجام شد.

مشخصات بیمار

جنس: زن
سابقه بارداری :2 بارداری
مصرف دارو: مصرف ندارد
سن: 39 سال
سابقه لخته خون : ندارد
شغل : خانه دار
تشخیص : درگیری سافن بزرگ
روش درمان: فلبکتومی و لیزر واریس

عکس واریس پا در بارداری

عکس نزدیک از واریس پا در بارداری

درمان واریس بارداری

عکس نزدیک از درمان واریس بارداری

عکس قبل و بعد از درمان زخم واریس

علی آقا شاکی از درد بی امان زخم واریس بخصوص عصرها که سوپر شلوغتر و کار سنگینتر است ، او را بفکر بستن مغازه انداخته است. زخمی که روی ساق پا ایجاد شده بود و تقریبا او فکر می کند که درمانی ندارد. نزدیک به 15 سال قبل جراحی واریس برای پا انجام شده ولی مجدد عود داشته است البته اینبار شدیدتر . از طریق یکی از مشتریان به کلینیک دکتر اقدسی معرفی شدند و تنها سوالشان در زمان ویزیت این بود که” این پا بالاخره درست می شود ؟ یا فقط باید با آن بسازم “
دکتر اقدسی برای درمان این بیمار از تلفیق سه روش درمان واریس با روش رادیوفرکانسی، اسکلروتراپی و فلبکتومی استفاده کردند. یکی از مسائل مطرح در زمان بروز تغییر رنگ پوست این است که پس از درمان تاحدودی رنگ بمرور کمتر میشود ولی کاملا از بین نمی رود. در جلسه چکاپ پس از 3 هفته از درمان بسته شدن نسبی زخم در عکس مشهود است. به مرور زمان این زخم کاملا بسته می‌شود و دوره درمان این بیمار هنوز کامل نشده است ( یک ماه گذشته است.)

مشخصات بیمار

جنس : مرد
مصرف دارو: ایندرال
سن : 47 سال
سابقه لخته خون : ندارد
شغل : سوپر مارکتی
تشخیص: درگیری سافن و زخم پا
روش درمان : رادیوفرکانسی/ فلبکتومی/ اسکلروتراپی

عکس زخم واریس

عکس درمان زخم واریس