هزینه لیزر زگیل تناسلی چقدر است؟

 قیمت لیزر زگیل تناسلی بر حسب اندازه و تعداد زگیل ها، همین طور محل قرارگیری زگیل ها متفاوت است. دکتر لیزر زگیل تناسلی بعد از معاینه می تواند هزینه لیزر زگیل را اعلام کند. اگر تعداد زگیل های شما کم باشد قطعا هزینه برداشتن زگیل با لیزر کمتر خواهد بود. گاهی برخی بیماران عکس ناحیه زگیل را برای من ارسال می کنند تا بدانند هزینه ی درمان چقدر است؛ در پاسخ باید بگویم گاهی زگیل ها درون مجرای ادراری و یا اطراف مقعد رشد می کنند که دیدن آن توسط بیمار، سخت و دشوار است و تنها در معاینه مشخص می شود.

برای درمان زگیل تناسلی پیش چه دکتری باید رفت؟

زگیل تناسلی از جمله بیماری های پوستی است که ظاهری ناخوشایند داشته و اگر درمان نشود، علاوه بر پخش شدن، در اولین رابطه، به شریک جنسی و یا همسر شما منتقل می شود. از آنجایی که این زگیل ها بر روی پوست و بویژه ناحیه ی تناسلی ایجاد می شوند، پزشکان متخصص طب پیشگیری، پوست و ارولوژی و یا زنان یا عفونی بهتر از هر کس دیگری می توانند به درمان زگیل تناسلی زنان و مردان بپردازند.

دکتر زگیل تناسلی در تهران

مراکز درمان زگیل تناسلی در تهران شامل برخی بیمارستان ها، کلینیک ها و مطب های پزشکان است. مراکز کمی در تهران هستند که لیزر انحام می دهند؛ اما دستگاه بسیاری از آنها هم در واقع لیزر نیست و بیشتر الکتروکوتر یا پلاسما است که به غلط به لیزر معروف شده و بابت آن، مبلغی حدود ۸۰۰ هزارتومان می گیرند.

قاعدتا دقت، تمیزی و کیفیت کار در کلینیک و مطب بسیار بیشتر از بیمارستان یا مراکز بدون حضور پزشک است؛ مگر اینکه زگیل تناسلی شما آنقدر بزرگ باشد که با روش های رایج درمان زگیل تناسلی مانند: کرایوتراپی و یا لیزر، قابل درمان نباشد و نیاز به جراحی و بستری شدن در بیمارستان داشته باشد.. دکتر عباس انتظاری چند سال است که در زمینه ی درمان زگیل تناسلی با لیزر در تهران در حال فعالیت هستند. 

 

منبع:

https://drentezari.com/