ناکازاکی گونکانجیما

گونکانجیما به طور رسمی با نام جزیره هاشیما شناخته می شود. هاشیما جزیره ای متروکه در ۲۰ کیلومتری بندر ناکازاکی است. از این جزیره تا سال ۱۹۷۴ به عنوان یک معدن زغال استفاده می شد. پس از بسته شدن معادن ساکنان جزیره آن را ترک کرده و هاشیما تاکنون در این وضعیت باقی مانده است.

استان شیمانه ایوامی گینزان

ایوامی گینزان در استان شیمانه در زمان اوج فعالیت خود یکی از برترین معادن تولید نقره در جهان به شمار می رفت. در آن زمان، این معدن سالیانه ۳۸ تن نقره یعنی نزدیک به یک سوم تولید جهانی را ارائه می کرد. نقره تولید شده در این معدن دارای کیفیتی بی نظیر بود. کنترل این معدن در دهه های اولیه ۱۶۰۰ میلادی در اختیار شگون ‌سالاری توکوگاوا بود. بخشی از این معدن به همراه چند بنای تاریخی دیگر جهت بازدید به روی عموم باز هستند.

جزیره سادو معدن طلای سادو کینزان

معدن سادو کینزان واقع در جزیره سادو، در گذشته پر تولید ترین معدن طلا در ژاپن به شمار رفته و سالیانه نزدیک به ۴۰۰ کیلوگرم طلا و مقادیر کمتری نقره و مس از آن استخراج می شد. فعالیت های این معدن طلا در سال ۱۹۸۹ خاتمه یافت. این معدن امروزه با دو مسیر پیاده روی منتهی به تونل های معدن کاری، به روی بازدید کنندگان باز است.

ایواکی موزه فسیل و زغال ایواکی

معدن کاری زغال تا دهه ۶۰ میلادی مهم ترین صنعت در ایواکی به شمار می رفت. موزه فسیل و زغال ایواکی این تاریخچه را زنده نگه داشته است. این موزه تجربه رفتن به عمق زمین و به درون یک معدن زغال را شبیه سازی کرده و بازدید کنندگان می توانند درباره شرایط کار معدن کاران در گذشته و همچنین نحوه تشکیل زغال در طی سالیان طولانی اطلاعات مفیدی بدست آورند. علاوه بر این موارد، مجموعه بزرگی از فسیل ها از سرتاسر جهان در این موزه وجود دارند که شامل فسیل یافت شده در سال ۱۹۶۸ در ایواکی ژاپن نیز می شوند.

استان های کوماتومو و فوکوئوکا معادن زغال میک

معادن زغال میک در دوران میجی در امتداد دریای آری آکه بنا شدند. دو مورد از این معادن که به خوبی نگهداری شده اند، ماندا و میانوهارا، به عنوان میراث جهانی به شمار می روند. در معدن ماندا علاوه بر ساختار های آسانسوری برخی بنا های آجری اطراف آن نیز به خوبی حفظ شده اند.

 

منبع:

https://aplolaw.com/

 

موسسه حقوقی اپلو