برخی والدین ترجیح می دهند با استفاده از گزینه های طبیعی، درمان بثورات کودک خود را انجام دهند. خوشبختانه ، چندین راه حل ممکن است کمک کند.

شیر مادر

در مورد درمان بثورات پوشک ، استفاده از شیر مادر ممکن است کمک کند. کافی است چند قطره شیر خود را روی قسمت آسیب دیده اضافه کنید و بگذارید خشک شود. بعد از این کار، پوشک کودک خود را تعویض کنید.  

جوش شیرین

یک روش درمانی دیگر که می تواند به شما در مقابله با بثورات پوشک یا حساسیت کودک کمک کند، جوش شیرین است. جوش شیرین می تواند سطح pH پوست کودک شما را تنظیم کند، در حالی که به خلاص شدن از شر هر گونه قارچ یا باکتری روی پوست آنها کمک کند.

فقط کافی است دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با آب گرم مخلوط کنید تا خمیری ایجاد شود، سپس روی ناحیه تحریک شده بمالید. بگذارید تا خشک شود.

روغن نارگیل

از چه روش دیگری می توانید برای کاهش علائم بثورات پوشک استفاده کنید؟ می توانید روغن نارگیل را امتحان کنید زیرا این روغن طبیعی به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ شناخته شده است.

برای این درمان، نصف قاشق غذاخوری روغن نارگیل تهیه کنید و آن را روی محلی که بثورات یافت می شود بمالید. بعد از شستن پوست با آب گرم و خشک کردن آن ناحیه، روغن نارگیل را به محل مورد نظر بمالید .

آلوئه ورا

یکی دیگر از داروهای طبیعی که می تواند به تسکین پوست تحریک شده کمک کند، آلوئه ورا است. ژل موجود در این گیاه می تواند در التهاب شدید اعمال شود تا احساس تسکین دهنده ای روی پوست ایجاد کند.

به سادگی برگ را برش داده و آن را باز کنید تا ژل داخل آن بیرون بریزد. آن را روی بثورات بمالید و بگذارید تا خشک شود.

سرکه سیب

ماهیت اسیدی این سرکه ممکن است در از بین بردن سوزش های پوستی ناشی از عفونت مخمر کمک کند. یک فنجان از این سرکه را در آب حمام کودک خود و یا پارچه پوشک کودک بریزید تا بثورات را درمان کنید

 

ادامه مطلب...

 

جذاب، کامل

پوشک نوزاد بیبی کینگ