منظور از خوداشتغالی یا Self Employed چیست؟

برنامه افراد خود اشتغال کانادا کسانی را شامل می شود که سابقه ای مرتبط با فعالیت های ورزشی، فرهنگی و هنری دارند. متقاضیان باید قصد و توانایی ایجاد کسب و کاری را داشته باشند که حداقل برای خود آن ها اشتغال ایجاد کند. همچنین، متقاضیان باید همکاری قابل توجهی در فعالیت های فرهنگی ، هنری یا ورزشی داشته باشند.اگر ا روش های مهاجرت از طریق خوداشتغالی مشکل دارید می توانید به روش ساده تری مانند مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج فکر کنید.

شرایط و سابقه کار مرتبط برای رشته های مختلف چیست؟

برای این نوع ویزا چندین معیار جهت واجد شرایط شدن وجود دارد. متقاضی باید:

*در ارتباط با خود اشتغالی در زمینه فعالیت های فرهنگی، هنری یا ورزشی و همچنین شرکت در فعالیت های فرهنگی، هنری یا ورزشی در سطح جهانی حداقل ۲ سال سابقه کار ارائه دهد.

*باید منابع مالی کافی جهت حمایت از خانواده خود در هنگام رسیدن به کانادا داشته باشد.

*قصد و توانایی راه اندازی کسب و کاری را داشته باشد که سبب خود اشتغالی می شود.

*در زمینه زندگی فرهنگی، هنری یا ورزشی در کانادا همکاری قابل توجهی انجام دهد.

جهت دریافت نشان قبولی، امتیازات کافی را در عوامل موثر برای گزینش بدست آورد. عوامل موثر در گزینش شامل امتیازاتی می شوند که برای موارد زیر داده می شود:

*تحصیلات

*مهارت در زبان های رسمی کانادا (انگلیسی و فرانسوی)

*سابقه کاری

*سن

*عوامل سازگاری (مانند توانایی دریافت آموزش مجدد در زمینه ای دیگر)

سیستم امتیاز بندی این برنامه چگونه است؟

افرادی که از طریق برنامه مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی اقدام می کنند به طرز متفاوتی ارزیابی می شوند.جهت قبول شدن در مهاجرت از طریق خود اشتغالی ، متقاضیان ابتدا باید با مفاهیم کلماتی مانند سرمایه گذار، کارآفرین یا شخص خود اشتغال آشنا شوند که این تعاریف توسط سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا ارائه شده اند. افراد شاغل در کسب و کار بر اساس پنج عامل موثر در گزینش ارزیابی می شوند:

*مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسوی

*تحصیلات

*سابقه کار

*سن

*سازگاری

انتخاب فرد بر اساس مدارک ارائه شده توسط متقاضی و ارزیابی امتیاز او طبق هر کدام از معیار های گزینش می باشد. هر عامل موثر در گزینش معیاری بسیار خاص داشته و امتیازات داده شده به هر کدام از این موارد به صورت سالانه تنظیم می شوند. در صورتی که حداقل امتیاز کسب نشود، تقاضای مهاجرت رد می شود. در صورتی که تقاضای مهاجرت رد شود، متقاضی می تواند پس از انجام اقدامات مناسب در جهت کسب امتیازات بیشتر دوباره درخواست دهد.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی چقدر است؟

موسسه حقوقی مهاجرت اپلو برای دریافت خدمات مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی مبلغ ۱۲ هزار دلار کانادا به اقساط ، از متقاضیان دریافت می کند .

ما چگونه می توانیم کمک کنیم؟

ما در کنار شما هستیم تا تقاضای شما را برای اداره مهاجرت کانادا ساده کنیم. ما می توانیم شما را در فرایند تقاضا راهنمایی کرده و با مطمئن شدن از ارائه مدارک و اطلاعات درست به مراجع مهاجرتی کانادا در زمان و هزینه شما صرف جویی کنیم.ما موارد لازم برای موفقیت در این برنامه را می دانیم و به همین دلیل جهت اطمینان از بدست آمدن بهترین نتیجه تقاضای شما را در بهترین روش ممکن ارائه می دهیم.

 

موسسه حقوقی اَپلو