انتخاب روش مناسب برای ترمیم مشکل ریزش مو به یک نکته دیگر هم بستگی دارد؛ این که دلیل ریزش مو در سر شما چیست. مردم در اکثر مواقع فکر می کنند که الگوهای ریزش مو در آقایان یک ویژگی اصلی بالا رفتن سن است و هر فردی را در هر زمانی تحت تاثیر قرار می دهد. ما به صورت طبیعی روزی ۱۰۰ عدد ریزش مو داریم و این اصلا یک تاثیر منفی بر روی میزان مو موجود بر روی سر ما ندارد؛ فقط زمانی مشکل شروع می شود که میزان ریزش مو به شکل خاصی زیاد می شود و ما کم کم نشانه های کچلی وکم پشتی را در سر خود می بینیم.

در سیستم ترمیم مو موی طبیعی بهتر است یا موی مصنوعی؟

بسته به سیستم خاص مویی که شما انتخاب می کنید، از مواد اولیه متفاوتی برای ساخت استفاده می شود. پایه اصلی این مواد اولیه به سر شما بستگی دارد. این موها از موهای صددر صد طبیعی که روی فرنچ لیس یا دویچلیس (تور های فرانسوی یا آلمانی غیر قابل رویت) طراحی می شوند.بهترین سیستم های طراحی از موی طبیعی انسان ها استفاده می کنند، اما اگر شما محدودیتی در هزینه کردن دارید می توانید سیستم های خیلی خوبی را پیداکنید که ازموی مصنوعی در آن ها استفاده می شود. حالا این که شما کدام مورد را انتخاب می کنید بستگی به میزان دوام و همچنین جلوه ظاهری آن ها دارد.

در سیستم ترمیم مو چگونه موها به سر شما متصل می شوند؟

اما در زمینه این که چگونه این موها به سر شما متصل می شوند نیز راه های مختلفی وجود دارد: اگر نیاز به قرار دادن آن ها روی موهای طبیعی و از قبل مانده شما باشد می توان از روش های بافت، ، کیلیپس و یا بدنه بندی استفاده کرد.برای چسباندن این موها به خود پوست از مواد چسبناک مقاوم در برابر آب استفاده می شود که از لحاظ بیولوژیکی کاملا امن هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. از هر کدام از این روش ها استفاده کنید و یا این که متخصص به شما پیشنهاد کند، به راحتی می توانید به زندگی عادی قبل خود برگردید و فعالیت کنید و همچنین اعتماد به نفس خود را نسبت به جلوه موهایتان به دست آورید.

شناسایی سیستم مناسب و عالی برای ترمیم مو

در سیستم ترمیم موی بدون نیاز به جراحی به شما ضمانت می شود که ظاهری طبیعی و زیبا به دست می آورید که به موی خودتان شباهت زیادی دارد. این روش درمانی بر روی زندگی شما تاثیر نمی گذارد و نیازی نیست برای انجام آن از محل کار خود مرخصی بگیرید.در دنیای شلوغ امروزی شما به گزینه ای نیاز دارید که برایتان بهترین باشد و سن، جنسیت، نژاد یا استایل ترجیحی شما بسیار مهم است. حتی افراد بسیار فعالی که وقت سر خاراندن ندارند نیز می توانند از سیستم ترمیم موی بدون جراحی نهایت بهره را ببرند و با کمترین هزینه به نتیجه دلخواه خود برسند. چه بخواهید موهای شما بلند یا کوتاه و یا درست مثل مدل طبیعی قبلی باشد، این نوع از سیستم مو می تواند به خوبی طراحی و تولید شده و به شکل ۱۰۰ درصد بهینه بر روی سر شما انطباق پیدا کند.

در طراحی و تولید سیتم ترمیم مو به چه نکاتی باشد توجه کنیم؟

تراکم مو

رنگ مو

نوع مو

برش مو

برای آقایان زیر ۳۰ سال ترمیم مو بهتر است یا کاشت مو؟

همچنین سو تفاهم و باور های غلط زیادی در زمینه ریزش مو و اینکه چگونه باید درمان شود در بین مردم وجود دارد و آن ها حتی بین جراحی زیبایی و پیوند مو نیز ارتباطات غلطی را نسبت می دهند و آن ها را مثل هم می دانند. کاملا واضح است که چرا برای بسیاری از آقایان، به خصوص افراد زیر ۳۰ سال، روش های سیستم ترمیم مو بدون نیاز به جراحی گزینه مناسب است، به خصوص اگر آن ها از الگوی ریزش موی خود به خوبی خبر ندارند.ریزش مو معمولا بر روی ناحیه جلوی سر، تاج و بالای سر تاثیر می گذارد و موی نواحی پشت و کناره ها باقی می مانند. در روش های ترمیم موی بدون نیاز به جراحی خبری از جراحی دردناک و یا پروسه نقاهت دردناک نیست و زخم یا ورم نیز برای فرد به وجود نمی آیند. موی شما می تواند خیلی زود ترمیم شود و خبری از ریسک های مختلف نیست. با استفاده از یک پروسه سیستم ترمیم مو بدون نیاز به جراحی شما می توانید با آرامش کامل در ذهن و این که قرار نیست توسط یک پزشک زیبایی تحت تاثیر قرار گیرید پیش بروید. این پزشک ها ممکن است از روش های قدیمی و تاریخ مصرف گذشته استفاده کنند و نتایجی نا امیدکننده برایتان به وجود آید.

 

 

کلینیک ترمیم مو موسان