چندی پیش، مطلبی منتشر شد که در آن به نقل از یکی از وبسایت های مشاوره پوست و مو (poostpedia.com) به بررسی یکی از جدیدترین نوآوری های حوزه زیبایی و جوانسازی پوست یعنی تزریق پروفایلو پرداخته بود.

به طور کلی جوانسازی پوست، شامل ارائه روش هایی برای از بین بردن چین و چروک صورت، پر کردن و حجم دهی به صورت، رفع شلی و افتادگی صورت و محو سیاهی ها و لکه های صورت می باشد. در گذشته برای از بوتاکس و فیلرهای هیالورونیک اسید و حتی تزریق چربی برای حجم دهی و رفع چین و چروک صورت استفاده می شد. چه بسا این روش ها باعث ایجاد ظاهری مصنوعی در فرد می شد.

پروفایلو چیست؟

به طور کلی ماده هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و پایه و اساس تمام فیلرهای تزریقی همین ماده است. در پروفایلو این ماده به مقدار مشخصی وجود دارد و می تواند کلاژن سازی و تولید الاستین در پوست را تقویت کند و باعث جذب و نگهداری رطوبت در پوست شود. این فیلر برای افراد مسن بسیار گزینه مناسبی است و سبب درخشندگی پوست می شود.

تعداد جلسات تزریق پروفایلو معمولا دو جلسه با فاصله یک ماهه است تا بهترین نتیجه از تزریق دریافت شود.

امروزه از پروفایلو، برای موارد زیر استفاده می شود:

  • تزریق به گونه و غبغب و گردن
  • رفع چین و چروک پیشانی و دور چشم
  • رفع سیاهی های دور چشم
  • از بین بردن جای جوش و آکنه
  • فرم دهی به صورت و زاویه دار کردن صورت

مزایای پروفایلو نسبت به ژل های هیالورونیک اسید چیست؟

پروفایلو بیشتر رطوبت از دست رفته پوست را جبران کرده و علاوه بر اصلاح طبیعی فرم صورت باعث شادابی و طراوت پوست نیز می گردد. به طور کلی، توزیع رطوبت وحجم در پوست به وسیله پروفایلو به صورت یکنواخت است و خبری از حجم دهی های غیر طبیعی در گونه و لب نیست.

 

ادامه این مقاله را در سایت سلامت پدیا بخوانید