از ژل های تزریقی چه انتظاری دارید؟

پزشک زیبایی شما در طول یک جلسه، تزریق را برایتان انجام می دهد. برخی از انواع ژل های تزریقی صورت مانند ژل پرفکتا و ژل استایلج حاوی لیدوکائین هستند تا به کاهش ناراحتی در طول درمان کمک کنند. اگر هنوز نگران ناراحتی در طول درمان هستید، پزشک زیبایی ممکن است گزینه های بی حسی دیگری را برای شما ارائه دهد.

کاربرد ژل های تزریقی چیست؟

ژل های تزریقی مانند ژل پرفکتا، ژل استایلج، برای تزریق عمیق در ناحیه ی گونه به منظور ترمیم کاهش میزان حجم به دلیل افزایش سن در بزرگسالان بالای ۲۱ سال، تزریق در داخل بافت صورت برای اصلاح متوسط ​​و شدید شکاف های صورت (مانند چروک اطراف بینی) در بزرگسالان بالای ۲۱ سال، تزریق داخل بافت صورت به منظور اصلاح چروک های متوسط ​​تا شدید صورت (مانند چین و چروک اطراف بینی)، تزریق لب و منطقه ی اطراف لب ها به منظور افزایش لب در بزرگسالان بالای ۲۱ سال و برای تزریق به لب برای افزایش حجم لب و اصلاح چروک اطراف لب در بزرگسالان بالای ۲۱ سال استفاده می شود.

عوارض جانبی ژل های تزریقی چیست؟

اگر سابقه ی آلرژی های شدید یا واکنش های شدید آلرژیک (آنافیلاکسی) دارید، یا اگر به لیدوکایین یا پروتئین های باکتریایی گرم مثبت مورد استفاده در این محصولات حساسیت دارید، از این محصولات استفاده نکنید.

عوارض جانبی ژل های تزریقی بسته به مارک ژل می تواند شامل قرمزی، تورم، درد، حساسیت به لمس، استحکام، لک ، کبودی، تغییر رنگ و خارش در محل تزریق باشد. اکثر ژل ها عوارض جانبی خفیف یا متوسط ​​داشته و ۱۴ روز یا کمتر ادامه دارند.

یکی از خطرات استفاده از این محصولات تزریق مارک های نامرغوب و یا انتخاب کلینیک های زیبایی بدون مجوز برای این کار است که می تواند باعث ناهنجاری های بینایی، کوری، سکته مغزی، چروک های موقت و یا حتی زخم های دائمی شود.

برندهای معتبر ژل های تزریقی کدام است؟

انواع ژل های تزریقی صورت

از برندهای معتبر که در داخل ایران نمایندگی دارند می توان به ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا، Stylage ساخت کشور فرانسه و Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

این ۳ نوع از برند ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا از ابتدای سال ۹۶ دارای برچسب تاییدیه وزارت بهداشت می باشد و از مجرای قانونی وارد کشور می شود، این یعنی به اصالت آن اطمینان است.

ژل های استایلج ساخت لابراتوآر Vivacy فرانسه، دارای برچسب تاییدیه وزارت بهداشت و سریال نامبر قابل استعلام از وزارت بهداشت

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ژل های تزریقی می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://drmajidzadeh.com/772


دکتر گیتا مجیدزاده
پوست | مو | زیبایی | لیزر موهای زائد