اگر شما در حال مطالعه ی این مقاله هستید، قطعا به دنبال مشاور سئو و یا مشاوره سئو هستید. در همین ابتدا باید بگویم که جای درستی آمده اید چرا که من سعی کرده ام تا تمام ابهامات ذهنی شما، در زمینه ی خدمات مختلف سئو مانند: هزینه مشاوره سئو، پکیج های سئو و حتی مشاوره آنلاین سئو را برطرف کنم. و در نهایت برای شما امکانی فرآهم کنم تا بتوانید سوالات سئوی خود را مطرح کند.

قبل از هر چیز در یک جمله برای شما می گویم که سئو مخفف چیست؟

سئو به معنای انجام دادن تمام کارهایی است که باعث می شود تا سایت شما در کلمات کلیدی و مرتبط با حرفه ی شما، در صفحه ی اول گوگل قرار گیرد. در حالت کلی، سئو را به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی دسته بندی می کنند. سئو داخلی مرتبط با کارهایی است که سئوکار در داخل سایت شما انجام می دهد؛ در حالی که سئو خارجی، بخش بیرونی سایت مانند: لینک سازی را پوشش می دهد.

اگر در جایی عبارت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را دیدید، تعجب نکنید این همان معنای سئو است!

در سئو حرفه ای ، وب سایت از هر نظر آنقدر برای موتورهای جست و جو جذاب می شود که گوگل در پاسخ به سرچ کاربران، سایت شما را به عنوان یک راه حل یا پاسخ مطلوب، به آنها معرفی می کند.

اما اگر به هر دلیل با سئو وب سایت آشنایی ندارید و یا به دنبال تعرفه خدمات سئو هستید، در ادامه با من همراه باشید

خدمات مشاوره سئو

اگر شما به عنوان مسئول آی تی، سئوکار و یا صاحب یک وب سایت، به دنبال متخصص سئو هستید، خدمات زیر توسط همیار سیستم به شما ارائه خواهند شد:

1- صحبت های اولیه با شما در زمینه ی اهداف، نوع فعالیت و رقبای شما

2- آنالیزر رقبا و کاربران احتمالی تخصص شما

3- برگزاری طوفان فکری با تیم محتوا جهت اولویت بندی و انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با اهداف شما

4- تعیین نقشه محتوایی به همراه زمانبدی انتشار مطالب

5- بررسی ساختار سایت و رفع اشکالات فنی مانند صفحات 404، نقشه سایت، بهبود UX و بهینه سازی سرعت آن

6- آنالیز تگ های اصلی، دسته بندی ها، تگ ها و لینک سازی داخلی سایت با هدف بهبود سئو داخلی

7- بررسی محتواهای قبلی شما و به روز رسانی مطالب با پتانسیل

8- بررسی ساختار صفحات سایت از نظر طراحی واکنشگرا یا موبایل فرندلی 

9- ارائه ی پیشنهادات کاربردی با هدف افزایش بازدید لندینگ پیج ها

10- تعریف و پیگیری call to action ها در صفحات هدف

11- ارائه ی پشنهاداتی جهت تبلیغات و یا گرفتن ریپورتاژ با هدف لینک سازی خارجی

12- ایجاد اکانت کاربری در شبکه های اجتماعی محبوب گوگل از جمله: فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام

13- تعیین استراتژی هایی با هدف برندسازی شخصی و یا سئو محلی در کسب و کار شما

14- معرفی نرم افزار و اپلیکیشن هایی با هدف ارائه ی خدمات آنلاین وب سایت شما با سرعت بالاتر

15- ارائه گزارش ماهانه از روند پیشرفت پروژه

در این حالت، پس از انجام صحبت های اولیه طی ۴۸ ساعت، یک فایل پروپوزال مشاوره شامل موارد فوق، برای شما ارسال خواهد شد.

سئو حرفه ای سایت شما با ماست!

ممکن است که شما به هر دلیل، فرصت و یا تجربه انجام سئو سایت را نداشته باشید، در این صورت، تمامی فرآیند تولید محتوا و سئو توسط شرکت همیار سیستم انجام خواهد شد که جزئیات و زمانبندی آن به صورت جزئی، در قرارداد سئو همیار سیستم ذکر می شود.

مشاوره سئو آنلاین

اگر شما در شهر دیگری زندگی می کنید و یا به هر دلیل نمی توانید به صورت حضوری برای عقد قرارداد مراجعه نمایید، مشاوره آنلاین سئو ما، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این شرایط به صورت تلفنی، صحبت هایی در مورد آنچه که می خواهید، انجام خواهد شد. سپس برای شما طی ۴۸ ساعت، یک پروپوزال جهت مشاوره ی سئو آنلاین و یا انجام صفر تا صد سئو توسط شرکت همیار سیستم، ارسال خواهد شد.

مشاور سئو کیست؟

اگر شما پکیج پشتیبانی سئو حرفه ای ما را انتخاب کنید، برایتان یک مشاور سئو در نظر گرفته می شود که در تایم کاری با شما از طریق تلفن، واتس اپ، تلگرام، ایمیل و یا هر روشی که شما راحت تر باشید، در ارتباط است.

سئوکار اختصاصی شما، به صورت آنلاین، مسائل را پیگیری خواهد کرد و مشاوره سئو و بهینه سازی وب سایت شما توسط ایشان انجام خواهد شد.

مشاوره سئو رایگان

هر کسی با هر کسب و کاری به دنبال کسب درآمد و گذران زندگی ست. قطعا در چنین شرایطی استفاده از عبارت های رایگان و یا ارزان، هدفی جز جلب توجه مخاطب و کشاندن او بر سر میز معامله ندارد. به قول قدیمی ها هیچ ارزانی، بی حکمت نیست.

اگر با پکیج های مشاوره آنلاین رایگان و یا سئو رایگان برخورد کردید، حتما نمونه کارهای مشتری و پیشینه ی شرکت را بررسی و در صورت امکان با مشتریان قبلی و فعلی آنها، صحبت کنید.

سئو تضمینی سایت

نمی دانم شاید این کار خوب نباشد اما ما سر هیچ کدام از پروژه ها، تضمینی به مشتری نمی دهیم.

اما چرا؟

سئو و بهینه سازی سایت کاری پرریسک و در عین حال جذاب و سوسه کننده از نظر ایجاد درآمد برای مشتری است. با این حال در بسیاری از اوقات، گوگل، شما را با الگوریتم های جدید خود، غافلگیر می کند.

به عنوان تجربه ی شخصی، در مرداد سال ۹۷ یا ۱ آگوست، گوگل بزرگترین آپدیت خود به نام طوفان فلوریدا را اعمال کرد که طی آن بسیاری از سایت های ارائه دهنده ی خدمات سلامت و پزشکی، افت شدیدی داشتند.

من به عنوان کسی که چندین سال در زمنیه سئو سایت های پزشکی فعالیت داشته ام، به جرات می توانم بگویم که یکی از سخت ترین دوران زندگی کاری ام، طوفان فلوریدا بود. فرض کنید پزشکی که در کلمات رقابتی خیلی خاص سالها صفحه ی اول بوده و ورودی بسیار زیادی داشته، یه یکباره و در کمتر از چند ساعت در برخی کلمات از صفحه ی نتایج محو می شود و به جای آن، سایت های دانشگاهی و علمی و پژوهشی در مقابل دیدگان کاربران قرار می گیرد.

در چنین شرایطی نتیجه مشخص است: کاهش بازدید سایت=کاهش بیماران

و کسی که مدتها با هواپیما سفر کرده، دیگر سفر با اتوبوس برایش راحت نیست!

می توانم بگویم تنها شانسی که ما آوردیم این بود که از نظر محتوایی، به گونه ای روی سایت ها کار کرده بودیم که با وجود افت رتبه ی کلمات خاص، همچنان در ترکیبات بیزنسی مرتبط با اهداف پزشک، ورودی داشتیم.

به همین دلیل سئو تضمینی را اصلا قبول ندارم. روند ما در همیار سیستم به این صورت است که اهداف شما را می گیریم، سرچ می کنیم، رقابت ها را می سنجیم و استراتژی تولید محتوا و سئو را به گونه ای رقم می زنیم که شما در بازه ی زمانی ۶ تا ۸ ماه بسته به سختی کلمه ی کلیدی به درصدی از اهداف خود رسیده باشید.

هزینه مشاوره سئو

در بحث مشاوره، بسته به میزان سختی کلمه کلیدی، شرایط فعلی وب سایت شما و در نهایت حجم کارهای انجام شده از سوی ما، تعرفه خدمات سئو تعیین می شود. قطعا سئو یک سایت در حوزه فروش چرخ خیاطی با یک سایت نرم افزاری متفاوت است و هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند.

 

شرکت طراحی سایت  همیار سیستم