کانادا هر ساله میزبان میلیون ها نفر توریست می باشد. در واقع، هر ساله بیش از ۳۵ میلیون نفر از طریق ویزای توریستی یا ویزای اقامت موقت از کانادا دیدن می کنند تا از فرصت هایی لذت ببرند که این کشور ارائه می دهد.از جمله این فرصت ها می توان به دیدار خانواده و دوستان اشاره کرد. اگر فرد با اهدافی مانند تفریح و بازدید از خانواده یا دوستان قصد آمدن به کانادا را داشته و عضو یکی از کشور های معاف از ویزا نمی باشد، باید یک ویزای اقامت موقت دریافت کند.

کشور هایی مانند آمریکا و استرالیا از جمله کشور های معاف از ویزا هستند. در زمینه کاری ما ویزای اقامت موقت تحت عنوان TRV نامیده می شود.به احتمال زیاد فرد متقاضی باید فرم IMM 5257 را پر کند. فرم IMM 5257 توسط افرادی استفاده می شود که برای اهداف کوتاه مدت مانند گردشگری، بازدید از خانواده و دوستان یا سفر های تجاری قصد دارند ویزای TRV را برای بازدید از کانادا درخواست دهند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای اقامت موقت کانادا

برای گرفتن انواع ویزای کانادا گام اول ارائه مدارک و اسناد می باشد .در هنگام درخواست برای یک ویزای TRV نیاز به ۵ مدرک اصلی است که باید به مراجع نشان داده شود. لازم به ذکر است که هر پرونده مهاجرتی بسته به موقعیت خاص آن متفاوت می باشد اما معمولا افراد باید در هنگام درخواست ویزای اقامت موقت کانادا مدارک زیر را به همراه داشته باشند:

گواهی وابستگی ها به کشور خود

گواهی منابع مالی برای بازدید از کانادا

مدارک شناسایی مانند پاسپورت یا کارت اقامت کشور

نامه دعوت از کسانی که فرد را به کانادا دعوت کرده اند

اثبات اینکه فرد فقط برای مدتی معین در کانادا می ماند

رفع مسئولیت : امکان دارد فرد به داشتن مدارک و اطلاعات دیگری نیز نیاز داشته باشد. افراد باید قبل از ترک کشور خود یک TRV بدست آورده باشند و دریافت آن در هنگام رسیدن به کانادا امکان پذیر نیست.

چرا دریافت کمک از افراد حرفه ای در زمینه مهاجرت ضروری است؟

از آنجایی که فرایند های درخواست برای ویزای TRV ساده به نظر می رسند، برخی افراد بدون کمک یک وکیل مهاجرتی و با تصور این که خود قادر به انجام این کار هستند برای دریافت ویزا درخواست می دهند.

در واقع، در درخواست های TRV مواردی که به خوبی آماده نشده اند احتمال بالا تری از نظر رد شدن دارند. موازین و استاندارد ها در این امر بسیار شدید و دقیق هستند. ما دریافته ایم که اصلی ترین علت رد شدن درخواست ها درست پر نشدن فرم درخواست بوده است.جای تاسف دارد هنگامی که فردی به دلیل قرار ندادن نقطه حرف i یا یک خط خوردگی کوچک از رسیدن به رویا هاش باز می ماند. می توان با استفاده از کمک افراد متخصص در امر مهاجرت شانس خود را جهت دریافت موافقت با ویزای TRV افزایش داد.

چرا باید برای دریافت کمک در زمینه درخواست TRV از ما کمک بگیرید؟

بسیاری از مشتریان ما از اینکه با محول کردن تشریفات اداری و پیگیری قوانین دولتی به تیم متخصصان مهاجرتی ما از دردسر های این موارد رهایی یافته اند خوشحال هستند.بسیار لذت بخش است که مشتریان خود را در حالی ببینیم که  بدون تحمل زحمت های تشریفات اداری و کاغذی پیچیده وارد کانادا شده، از اقوام و دوستان خود بازدید کرده یا به سرتاسر چشم انداز های بی نظیر کانادا سفر کرده و از آن ها دیدن می کنند.

ما به هزاران نفر کمک کرده ایم تا با موفقیت از کانادا دیدن کنند با این حال، هیچ کس نمی تواند هیچ تضمینی ارائه کند. ما از این موضوع مطمئن هستیم که با استفاده از تجارب فراوان خود می توانیم در افزایش احتمال قبولی تان به شما کمک کنیم.

 

 

 

موسسه حقوقی اَپلو